kvenna.net

En blogg om folk og maskiner i Kvenna Racing & Kvenna Mekaniske.

05 februar 2015

Øystein vant på Lunner!

Øystein Kjørstad har klasset ned til B1 og vant sitt første løp i den nye klassen med 5 minutters margin til andre mann. Dette tyder jo bra for norgescupen :-)

Øystein med nytt startnr og ny klasse


Nils Nedberg har klasset opp til B1 og kom på 12. plass i samme klasse.
Nils

I eliteklassen kom Pål Anders på 2 plass bak Kjetil Gundersen.

I B2 ble Magnus Berg beste lokale fører på 12 plass. Det er BRA!
Magnus kjørte veldig bra

Her fulgte Jørn Tore Wollesund på 13 og Ole Håvard Hagen på 17. Kjetil Klausen kom på 18.

I veteranklassen kom storebror Tom Arne Wollesund på 7 plass med Magne Edvardsen på 9.

I C klassen kjørte Ulrik Wollesund sitt første løp (?) og kom på 2 plass. Jeg tror ikke Ulrik har kjørt løp tidligere.
Ulrik kjørte sitt første løp(?)

Jeg kjørte som sagt ikke sjøl, så da har Ruth og Magne tatt en grei ledelse i vår interne kamp. Magne kom på plassen foran Ruth i løpet (31. og 32. plass).

Alt i alt betyr jo dette at jeg må få med Nora, Even og Fredrik på flere løp i år, ellers kommer jo familien Wollesund til å bli flere enn oss i hvert eneste løp...

Men på Haslemoen om 2.5 uker skal jeg kjøre. Det skal Magne også, og jeg håper flere fra Kvenna Racing også blir med. Fredrik har neppe anledning, han skal trolig på jobb i Singapore. Ruth skal også jobbe (dog ikke i Singapore), men Tom stiller nok opp.

Alle resultater finnes på mylaps.