kvenna.net

En blogg om folk og maskiner i Kvenna Racing & Kvenna Mekaniske.

21 september 2016

Klubbløp neste helg

Søndag 2. september er det klubbløp hjemme hos Stina og Øystein i Hvambsida 195. Se plakat for alle opplysninger. Vi regner med 40-50 deltagere og enda flere tilskuere.
Jeg ser at jeg er nevnt med navn på plakaten, det forplikter jo. I fjor fikk jeg en av underholdningsprisene etter mitt stunt på de langsgående 2x8 plankene. Ruth fikk også underholdningspris i fjor. Begge to stiller opp i år også, og håper på ny suksess.

Det er jo slik at det nesten er like vanskelig å vinne klubbløpet som NM, så det er mye prestisje å hente for totalvinneren. I fjor vant Becker'n foran Øystein og Kjetil Kvilhaug med Pål Anders på fjerde.

I år har vi også en sammenlagtcup som består av enduroløpet på Lampeland, crossløpet på Basserudåsen og dette løpet nå. Magne leder cupen foran Steinar og meg i veteranklassen. Øystein leder cupen i seniorklassen og er vel sikret sammenlagtseieren så sant han fullfører løpet (og får poeng) så vidt jeg kan forstå.

Sammenlagt så langt