kvenna.net

En blogg om folk og maskiner i Kvenna Racing & Kvenna Mekaniske.

19 august 2007

Italiensk dag på Våler, au au!

I går reiste jeg grytidlig for å dra til italiensk dag på Vålerbanen. Flott vær og mye folk. Kjørte noen pass, og syntes selv at jeg begynte å finne flyten med Bimotaen, selv om tempoet inn i svingene ikke var bra nok. Det hele endte i svingen der man kjører inn i depotet, bakhjulet slapp og tok tak igjen, og jeg landet hardt i bakken etter en luftetur. Resultat: 1 brudd i underarmen, 2 brudd i handa. Noe glassfiber og alu-arbeid blir det nok også etter hvert.
Da blir det nok ikke så mye mer kjøring i år, er jeg redd.

Takk til Per og andre som pakket bilen for meg når jeg selv lå på båra! Takk også til Sport Rescue Team + Elverum sykehus for super service og hjelp/behandling.

Etiketter: