kvenna.net

En blogg om folk og maskiner i Kvenna Racing & Kvenna Mekaniske.

17 juni 2010

Enduro NC5 til helga

På lørdag bærer det av sted til Skien / Flittig, hvor det er Norgescup i Enduro. Even (RM125) og jeg (GasGas)stiller i C som forrige gang, Tom i B med Beta (også som forrige gang). Forberedelsene for meg har ikke vært de beste, litt stress på jobben nå rett før løpet. Jeg er nå (torsdag kveld) på vei til Bergen hvor jeg skal gjøre en kjapp jobb, og så hjem igjen i morra for å klargjøre sykkelen og pakke bilen.

RM125 får et nytt bakdekk før løpet (takket være rask service fra Arne på Vianor). GasGasen har fått Rekluse slureclutch siden sist, og sjøl har jeg fått meg en Camelbak drikkesekk. Disse to tingene til sammen håper jeg skal gjøre det litt lettere for meg, så jeg ikke bruker fullt så mye tid på å få igjen kreftene når det stopper opp eller velter.
Even kommer rett fra bakeriet lørdag morgen, så han blir vel kanskje heller ikke 100% pigg til løpet. Tom, derimot, har skrudd sykkel på forhånd denne gangen, og stiller med nyvasket, nyservet Beta.

Nå skal etter sigende C-løypa være veldig enkel denne gangen. Jeg håper den ikke er så enkel at farten blir for høy, sjøl syntes jeg det var veldig stas med plunderet på Bjørkelangen selv om jeg kom sist av de som kom i mål.