kvenna.net

En blogg om folk og maskiner i Kvenna Racing & Kvenna Mekaniske.

03 mai 2012

Klubbløp i enduro

I går gikk NMK Kongsbergs aller første klubbløp i enduro. Vi var 25 deltagere, og det synes jeg var bra.
Det var to klasser; en time eller to timers kjøring.
Fredrik og jeg kjørte en time, mens Even, Tom og Brynjar kjørte to.
Løypa var krevende for både teknikk og kondis, og for min del gikk det hardt utover akkurat kondisen. Jeg fikk nok en gang bekreftet at jeg er i alt for dårlig form, så da er det vel bare å trene...



Øystein Kjørstad var arrangør og vant 2-timers klassen, mens Kjetil Kvilhaug var arrangør og tok andreplassen.
Tanken er å kjøre et løp til høsten også, og så lage en sammenlagt resultatliste.

Vebjørn Tandberg tok fine bilder, du finner alle her
Christian Berg og Christian Otnes har også mange fine bilder på livredd