kvenna.net

En blogg om folk og maskiner i Kvenna Racing & Kvenna Mekaniske.

07 februar 2012

Fredrik vant familieoppgjøret på King Of Snow

King of Snow var veldig moro. Jeg var litt skeptisk på morgenen, det var -22 når jeg sto opp. Men innen vi skulle starte var temperaturen fullt levelig. Masse deltagere i både ATV og enduro, mange unger og masse deltagere. Stor suksess.

Mange bilder finnes på picasa. Sonja var fotograf.


Siden både Fredrik, Even og jeg stilte på King of Snow var det jo en viss interesse for hvem av brødrene som ville komme først i mål. Når alle var inne igjen, begynte diskusjonene. Verken Fredrik eller Even visste hvor mange runder de hadde kjørt, eller hvor mange ganger de hadde passert hverandre.


Når resultatene kom på mylyaps på søndag, var dommen klar: Fredik hadde 10 runder mens Even rakk 9. Sjøl kjørte jeg 5 runder i veteranklassen, men vi kjørte bare en time.

Alle var fornøyd med sykkel og utstyr. Fredrik var ganske spent før start, dette var første gang på nyinnkjøpt RM125.


Andre kjentfolk:  Nils Halvard Nedberg som kom på 18. plass i B, mens Brynjar kom på 31. i samme klasse.
Jon Svartdal, Ole Fjæstad og Magne Edvardsen debuterte som C kjørere, og alle var glade og fornøyde. Kanskje Jon gliste bredest, han fikk en 5 plass i klassen.

Til min store overraskelse kom jeg på pallen i veteranklassen! Nærmere studier av resultatlista vil avsløre hvorfor...