kvenna.net

En blogg om folk og maskiner i Kvenna Racing & Kvenna Mekaniske.

10 august 2012

Becker'n vant klubbløpet

I går arrangerte vi åpent klubbløp i enduro i NMK Kongsberg.
Anders Becker Johansen vant klasse 2 foran Pål A. Ullevålsæter og Øystein Kjørstad med Ib Vegar Andersen på fjerde.
Med andre ord; bra nivå i toppen!
Anders B. Johansen. Foto fra Livredd.info


Fra Kvenna Racing var Ruth, Ole Fredrik og jeg med. Vi stilte i klasse 3, som kjørte en time i en forkortet utgave av løypa. Jeg forkortet det enda mer, etter ca et kvarter velta jeg inn i ei furu, og slo meg såpass at jeg sa takk for meg.

Løypa var tung og glatt, det var mange som ble uvanlig slitne.

Tom, Even og Fredrik var ikke med av ulike årsaker.

Resultater her

Bilder finnes på Livredd

Ruth Ramberg Foto: Christian Berg. Hentet fra www.livredd.info

Ole Fredrik Ramberg (III) plundrer i skråningen. Fra Livredd.info