kvenna.net

En blogg om folk og maskiner i Kvenna Racing & Kvenna Mekaniske.

22 mai 2012

Ruth vant på Haslemoen!

Ruth vant sitt første løp i Damer C på Haslemoen i helga.
Øverst på pallen!



Litt nervøs før start, men det ble veldig moro etter hvert.


Tor Øyvind Leander, også fra Kongsberg vant C for menn.

Vi var mange fra Kongsberg. Øystein Kjørstad sto for den beste prestasjonen, med 3. plass i Elite.
Fredrik, Tom, Nils, Kristian og flere andre kjørte i B. Kristian satte (pga noe kluss i tidtaginga) en ganske uslåelig rekord, med snittfart på over 500km/t i følge resultatlista (se bildet)

Sjøl fikk jeg min første DNF, jeg satte meg fast i et djupt spor i min tredje runde og ble stående til jeg fikk hjelp til å løfte ut sykkelen. Det tok så lang tid at jeg ikke kom i mål innen respittiden. Men det var moro, og jeg hadde et par konkurrenter som jeg kjørte sammen med i lang tid. Vi vekslet på å dra, og jeg var raskest noen steder, og tapte andre steder. Takk til start 999 og 371 etter mye moro sammen ute i skogen!

Fullstendige resultater på mylaps