kvenna.net

En blogg om folk og maskiner i Kvenna Racing & Kvenna Mekaniske.

13 september 2014

Ei kort natt igjen til Kgn

Nå er det bare noen timers søvn som gjenstår før KGN er i gang. Første starten (65cc) går kl 1000.
Vi har jobbet jevnt den siste uka med dugnad mandag, onsdag, torsdag og fredag. Noe av det som er artig med dette er at det er så mange på dugnad.
Men nå er løypene klare, veiene merket, programmet trykket, nettverket testet, live timing oppe og går, kiosken har varer osv.
Innsjekken var åpen et par timer i kveld og 18 stk sjekket inn. Eneste problem var at vi ikke fikk til noen teknisk kontroll. Får håpe kontrollanten kommer i morra...
De kjørerne som kom i kveld ligger nå og sover i depotet på Heistadmoen.
Sjøl er jeg sliten og trøtt, ikke det beste utgangspunktet for to og en halv time i søla. Men jeg får prøve så godt jeg kan og håper at jeg ikke blir altfor utslitt.
Det er mye vann i skauen etter alt regnet i det siste. Det betyr glatte løyper og mye søle både på sykkel og fører.
Dette blir stas (trur eg).
Ruth er klar for sesongens første(!) løp. Fredrik er klar. Jeg er noenlunde klar. Tom sliter med å fokusere på enduro akkurat nå, men jeg tror det går bra når han først kommer i gang.
Even skal være marshall og blir den som skal kjøre mest av alle fra Kvenna.
Jeg regner med at det blir en sliten gjeng på årets bilde av klanen. Vi gleder oss.