kvenna.net

En blogg om folk og maskiner i Kvenna Racing & Kvenna Mekaniske.

16 februar 2015

Vinterslitern på lørdag

Jeg gleder meg til lørdag. Da er det løp på Haslemoen, og det pleier å være moro. Jeg har aldri kjørt der på vinterføre, men tror at løypa går ca samme trasé som på sommeren, men vintervarianten er litt kortere. Det ligger en film på youtube fra vinterløpet i fjor som tyder på det.


Fra Kvenna Racing blir det Tom og meg. Tom skal kjøre sitt første B1 løp og er  spent på hvordan det går. Han har jo en B2 seier fra Haslemoen, og er god i slike løyper. Sjøl er jeg også spent. Jeg har ikke akkurat så mange seiere å vise til, men dette blir mitt første vinterløp på et par år, forrige gang var vårt eget vinterløp på Hvambsida.

Andre fra Kongsberg:
Jan Erik Biringvad vant B2 sammenlagt i fjor, og kjører selvsagt B1 i år. Han passer også bra i slike løyper, men kjører egentlig ganske fort uansett.

Magne Edvardsen kommer med kliss ny sykkel. Tom Arne og Jon Erik Wollesund kjører veteran sammen med Magne og meg. Jeg tror Tom Arne er den raskeste av oss fire.

Ulrik Wollesund skal kjøre C klassen. Det er bra at det kommer stadig nye C kjørere inn i miljøet vårt.

Jørn Tore Wollesund og Pål Øen Hansen skal kjøre B2.

I tillegg kan det godt hende det kommer noen som ikke synes i påmeldingslistene, det er ganske mye forvirring rundt NMFs nye IT system enda.

Uansett kommer NMK Kongsberg til å ha en stor delegasjon på lørdag, jeg regner med at noen av oss vil synes på resultatlistene også.