kvenna.net

En blogg om folk og maskiner i Kvenna Racing & Kvenna Mekaniske.

05 august 2015

Ulster Grand Prix, nå drar vi!

Jeg fikk en telefon for ei ukes tid siden. Morten Bjerknes lurte på om jeg ville bi med til Irland? Ja takk!
Dvs det er jo egentlig Nordirland. Vi skal se på Ulster GP, et "real road race" som de sier på de kanter. Altså road racing på veien.
Forrige gang jeg så noe slikt var da Siri og jeg var i Skerries i 2008. Da tok jeg bl.a bildet under. Hvis jeg husker riktig, er det fra 125cc klassen hvor 3 stk Dunlop var med; Sam, William og Michael. Sam vant, Michael tryna og William husker jeg ikke hvordan det gikk med.

Jeg har ikke hørt noe til Sam på ei stund, men både William og Michael stiller til start nå til helga. Ellers er jo alle de store i bransjen med; Conor Cummins, Ian Hutchinson, Guy Martin, Bruce Anstey osv

Man kan vel forsiktig antyde at jeg gleder meg til de neste 4 dagene.
Michael Dunlop med kåpeglasset i handa