kvenna.net

En blogg om folk og maskiner i Kvenna Racing & Kvenna Mekaniske.

03 mai 2016

Snart er det NC2 I Enebakk

Kom hjem på lørdag som planlagt. I morgen onsdag er det trening I enduroskogen og på lørdag er det norgescup I Enebakk. Jeg gleder meg til den, det skal være et forenklet etappeløp. Det blir første gang jeg prøver å kjøre etappeenduro. Det at det er forenklet betyr, såvidt jeg har forstått, at det er seks etapper I samme runden. Alle er altså like, men tida måler man pr runde. Når man er ferdig med en runde kan man vente så lenge man vil med å starte på neste. Dvs I mitt tilfelle kan jeg neppe vente særlig lenge, jeg må jo rekke alle rundene. Jeg får neppe mye tid til overs. Det er ikke fellesstart, man starter en og en på alle rundene. Det blir spennende å prøve.

Jeg har hatt bakdemperen på service hos MA suspension. Må få satt den på I kveld. Tenkte også å legge på et nytt Mitas C18 (grønt) og prøve å kjøre slangeløst med T-lock. Poenget er å kjøre med lavt trykk, tenker å prøve 6-8 psi. Får se om jeg får tid. Hvis ikke blir det (som vanlig) S12 og borret mousse, funker greit det også.