kvenna.net

En blogg om folk og maskiner i Kvenna Racing & Kvenna Mekaniske.

14 oktober 2018

102 års løpet

Tekst fra Ruth:
Det var ett veldig gøy løp I går. Fine løyper, og bra arrangert. Vi var en gjeng fra Kongsberg. Knut einar Pedersen, som var veldig fornøyd med  kjøringa. Han syns crossbanen var veldig tung. Kjetil Klausen fikk seg en skikkelig smell i brystbeinet første runde, på endurotesten. Han fortsatte og kjøre, og må vel si at han kjørte veldig bra til tross for smellen. Steinar Tingvoll kjørte Honda-crossern istedenfor sherco, fordi shercoen lå under kniven. Det var litt tungt med crosser, men ellers fornøyd! Ingar Fjeldheim må jeg si imponerer meg, han har ikke kjørt veldig mye løp - men kjører kjempe bra! Magne sleit litt på jordet, med alle svingene, men virket fornøyd fordet 
Jeg sleit litt på ett jækla glatt berg i første delen av endurotesten(det var samme berget som Klausen tryna på), så jeg tok det forsiktig der etter to tryningser. Syns det var kjedelig at det ikke var med flere damer  Men jeg fikk i hvertfall kjøre 8 runder istedenfor 5, som de egentlig hadde satt opp. (ifølge Atle speaker, så grein jeg meg til flere runder藍) Tom var vel egentlig veldig fornøyd, inntil han kom til mål og så at han var bare noen få sekunder bak Andreas stustad 
Bra helg  Gleder meg til Gotland 

Etiketter: , ,