kvenna.net

En blogg om folk og maskiner i Kvenna Racing & Kvenna Mekaniske.

09 juni 2008

Reduksjon i bestanden


Evens RMZ250 er sendt til Sandnessjøen, og nå blir også vår trofaste KTM Sting borte snart. Det er ei ung jente i Bergen som skal overta den, hvis alt går etter planen. Jeg hadde min siste lengre utflukt med Stingen på den særdeles morsomme grusturen i helga. Fredrik har også tatt en litt kortere avskjedstur. Nå gjenstår bare litt service, samt å sveise på igjen sidestøtta som brakk av for noen år siden, så er den klar for levering.

Stingen har tjent både Nora og Fredrik trofast gjennom tida med lett MC, men nå er den ikke i så mye bruk lenger. Den har vært en av mine favoritter på smale, svingete og dårlige veier, men nå har jeg prøvekjørt Ingars Husaberg, så nå vet jeg bedre...