kvenna.net

En blogg om folk og maskiner i Kvenna Racing & Kvenna Mekaniske.

13 november 2011

GGN statistikk

Nå er den offisielle resultatlista forlengst publisert. En rask telling viser at 1779 mosjonister ble plassert (kjørte minst en runde).

Våre plasseringer blant de 1779 mosjonistene ble slik:

Nils-Halvard Nedberg nr 478
Tom hardangen nr 876
Kristian Eriksen nr 1132
Anders Hørtvedt nr 1579

Anders Becker måtte som sagt bryte i juniorklassen.

Jeg regner med at alle kommer til å stille neste år også. Så får vi se om vi klarer å forbedre oss. Vi har allerede begynt å spre ideen blant andre i nærheten, så jeg tror/håper at vi blir enda flere neste år.

Bilder har jeg ikke mange av. Jeg var så opptatt med kjøring, og når løpet var slutt, var jeg så sliten (og mørbanket) at jeg ikke hadde krefter til å løpe rundt og ta bilder. Men det finnes timevis med film på youtube, og mange fine bilder på ggn.se og mange andre steder. Dog har jeg ikke funnet noen bilder eller filmsnutter av oss.