kvenna.net

En blogg om folk og maskiner i Kvenna Racing & Kvenna Mekaniske.

24 oktober 2013

Ei uke til GGN

Om ei uke fra i dag drar Tom og jeg med bussen til Gotland, som vi har gjort de to forrige årene.

Tom stiller som vanlig i mosjonistklassen under 30 år, jeg i mosjonistklassen over 50. Mitt mål må bli det samme som i fjor, å klare 4 runder. I fjor klarte jeg det nesten.
Sykkelen er ihvertfall bedre enn i fjor. Den nye forgaffelen liker jeg veldig godt, jeg føler at jeg kan tillate meg å kjøre litt fortere på dårlig underlag. Derfor håper jeg at jeg skal kunne kjøre litt fortere enn i fjor. Vi får se åssen det går...

2 Comments:

At 27 oktober, 2013, Blogger Beckern said...

Lykke til! :-)

 
At 30 oktober, 2013, Blogger Anders said...

Tusen takk!

 

Legg inn en kommentar

<< Home