kvenna.net

En blogg om folk og maskiner i Kvenna Racing & Kvenna Mekaniske.

14 september 2014

Becker'n vant igjen!

Seier!
Denne gangen fikk Anders endelig med seg vandrepokalen hjem. Han var den eneste som klarte 11 runder. Han tok starten og siden lå han i tet.Pål Anders kom på andre i eliteklassen, og Øystein på femte.

Tom gjorde det bra i klassen under 40, han kom på 9.plass, 7 sekunder etter nr 8. Han ble torpedert i den siste runden, og tapte en plass på det. Ganske surt. Også på Jevnaker var han bare noen få sekunder unna en bedre plassering, men der kunne han ikke skylde på andre enn seg sjøl.
Tom gjorde det bra

Fredrik kom på 15. plass i samme klasse og var rimelig godt fornøyd med det.
Fredrik gjorde det også bra


Nils punkterte og måtte bryte. Kristian Eriksen kom på 19, og Magnus Berg på 22.

I dameklassen kjørte Ruth bra og kom på andreplass til tross for lite trening og at dette var hennes første løp denne sesongen. Hun vant også vår interne konkurranse mellom henne, Magne og meg. Ruth kom 55, Magne på 56 og jeg på 57 totalt.
Du havner dit du ser. Ruth bruker blikket riktig.

Sjøl er jeg veldig fornøyd med kjøringa og knivinga med Magne og Ruth gjør det hele enda mer moro. Jeg fikk en dårlig start, men visste ikke om Magne og Ruth var foran eller bak meg. Etter en drøy runde fikk jeg se Ruth i veikanten, hun hadde tryna rett etter pumpehuset. Ergo hadde hun vært foran... Jeg dro på, og hadde tro på at jeg skulle holde meg foran ei stund. Men ikke lenge etter kom hun forbi. Så lå jeg rett bak henne i noen hundre meter før jeg faktisk fikk til å kjøre forbi. Da så og hørte jeg henne rett bak meg hele tida, og resultatet var at jeg kjørte min beste rundetid. Hun lå etter meg en hel runde, så dro hun forbi og ble borte. Siden så jeg ikke noe mer til henne. Hun var 5 minutter foran i mål.
Magne

På slutten av sjette runde fikk jeg plutselig se Magne foran meg og ante en mulighet for å ta ham igjen. Da hadde vi kjørt i nesten 2.5 timer og jeg så at han var sliten. Men det var jo jeg og. 
Gammel mann gjør så godt han kan
Jeg la meg rett bak ham og venta på en mulighet. På sletta rett etter depotet tok jeg mot til meg og dro forbi. Jeg ledet ned i grustaket, forbi pumpehuset, oppom stadion og fram til vi kom forbi høyballsjikanene og svingte inn i skogen til høyre. Der passerte Magne meg i innbremsinga, og jeg klarte ikke å henge på. Magne slo meg med 89 sekunder på siste runden!
Alle resultatene finnes på mylaps og 695 bilder i tillegg til de jeg har brukt her finner du på livredd.info

Even som ren og pen marshal

2 Comments:

At 15 september, 2014, Anonymous Ruth :) said...

Godt fortalt:D

 
At 15 september, 2014, Anonymous Becker'n said...

Morsom lesing :)

 

Legg inn en kommentar

<< Home