kvenna.net

En blogg om folk og maskiner i Kvenna Racing & Kvenna Mekaniske.

29 juni 2018

Den nære framtid, Rudskogen og klubbløp

Jeg har fått trent for lite i sommer, men i morra lørdag drar vi allikevel til Østfolds skoger. Det er løp på Rudskogen, og der pleier jeg å like meg bra. Det blir nok varmt, men ikke så ille som de siste dagene. Yr sier ca 20 grader, og det er mye bedre enn 30 grader som det var på onsdag når vi trente på Lampeland. På Lampeland fikk jeg trøbbel med varmen, det var først når sola gikk ned at jeg klarte å kjøre mange runder i strekk. Så på Rudskogen skal jeg prøve med litt mindre påkeldning, det blir plastbrynje og ryggskinne istedenfor den vanlige hele beskyttelsesjakka.

Magne og jeg kjører sammen nedover. Steinar kommer også, samt Magnus, Øystein og flere andre fra Kongsberg. Tom stiller med fabrikkny Gasgas, Ruth stiller med ny (for henne) 16 modell KTM 200. De testkjørte og justerte begge to i går kveld, så da er mennesker og sykler klare.

På onsdag er det klubbløp på Lampeland. Vi kjører en time. Det blir moro, men trolig ganske varmt.  Påmelding her