kvenna.net

En blogg om folk og maskiner i Kvenna Racing & Kvenna Mekaniske.

08 august 2010

Anders Becker Johansen vant juniorklassen i Solørsliter'n 2010!



Som nevnt var Tom, Anders og jeg på Haslemoen på løp. Av andre lokale helter kan vi nevne Øystein Kjørstad som stilte i eliteklassen. Han veltet dessverre såpass hardt at han måtte bryte.
Anders Becker Johansen, derimot, gjorde årets beste løp og vant juniorklassen!



Tom Hardangen gjorde også sitt beste løp i år og kom på en respektabel 23. plass i den store B klassen.


Sjøl kjørte jeg ikke fort nok på den raske banen og kom på sisteplass i C. Konklusjonen for min del er at jeg må trene mer på kjøring i traseer hvor det går fort.

Komplette resultater er som vanlig på mylaps

Hans Olav Kallebergs bilder kommer nok ut i løpet av noen få dager.

1 Comments:

At 16 august, 2010, Blogger Hans-Olav Kalleberg said...

Har ikke hatt tid til å se på bilder enda, men nå som ferien endelig er over kommer de fortløpende når jeg får ryddet litt i bildene.

 

Legg inn en kommentar

<< Home