kvenna.net

En blogg om folk og maskiner i Kvenna Racing & Kvenna Mekaniske.

15 januar 2013

Oss Harrisoneiere i mellom

Jeg har en Harrison L5 dreibenk fra femtitallet. Jeg har vel aldri sett maken her i landet, men de finnes sikkert her også. I England, derimot, er det mange av dem. Og tydeligvis i Nordirland.


En ikke ukjent nordire poserer her foran sin flotte Harrison!
Fant dette bildet i bladet "Road Racing Ireland" sist vi var i Dublin (i påsken 2012).
Så er da spørsmålet: Hvem er dette? Svaret legges inn som kommentar her i bloggen. Heder og ære tilfaller den som klarer det først!

2 Comments:

At 13 februar, 2013, Blogger Tom? said...

Som sagt mange ganger før er jeg svært dårlig på navn. Men dette likner på en mann som er totalt uten dødsagnst, og derfor han stått på pallen under ISLE OF MAN. Og da google.com er min venn tipper jeg på Michael Dunlop. Mvh Tom

 
At 13 februar, 2013, Blogger Anders said...

Og vinneren er Tom!
Helt korrekt svar, vinneren viser god logisk sans.
Michael Dunlop er for øvrig sønn av Robert og nevø av Joey.
http://en.wikipedia.org/wiki/Michael_Dunlop

Anders

 

Legg inn en kommentar

<< Home