kvenna.net

En blogg om folk og maskiner i Kvenna Racing & Kvenna Mekaniske.

20 juni 2013

Klubbløp i går

I går ble det arrangert klubbløp i enduro i Sandsvær.
Det var 21 påmeldte.
Fra Kvenna Racing Team kjørteTom, Even og jeg. Ruth var depotmannskap og moralsk støtte. Det var 2 klasser. Begge klassene kjørte samme løypa, men klasse 1 (17 stk) kjørte en time og klasse 2 (4 stk) kjørte 1.5 time.


Selvsagt regnet det mens vi kjørte, så det var sølete og glatt.




Ruth skyller vekk søle


And the winner is... Beckern!

Tom gjennomførte i god stil, mens Even og jeg hadde en noe blandet opplevelse.

Even mista bakbremsen og fant det derfor mest fornuftig å avslutte litt før timen hadde gått.

Even på toppen av bakken

















Tom

Jeg kjørte bare en runde og sleit veldig med å finne balansen på det sleipe underlaget. Dermed ble det mye sitting / padling. Resultatet ble, som alltid i slike situasjoner, for lav fart og for bruk av unødig mye krefter.
Vi måtte reise hjem med en gang vi var ferdige, men jeg regner med at Becker'n vant. Det var ihvartfall han som ledet så lenge jeg fulgte med. Øystein lå da på andre plass.
Resultatene kommer nok på mylaps ganske snart.
131 flotte bilder finnes på livredd.info

Sedat veterankjører