kvenna.net

En blogg om folk og maskiner i Kvenna Racing & Kvenna Mekaniske.

23 september 2014

NM til helga

Til helga går NM i enduro. Det er et etappeløp på Bjørkelangen. NM er alltid noe spesielt, all heder og ære skal deles ut i løpet av ett enkelt løp.

Av "våre" kjørere er det først og fremst Becker'n som vi regner blant favorittene. Han kom på femteplass i fjor, da hadde han aldri kjørt etappeløp før. Nå har han mer erfaring og har et mål om topp fem i år også. Men jeg tror det kan bli en pallplass med full klaff.

Øystein har ikke anledning til å være med. Men Tom stiller trolig opp, og Nils Nedberg er også klar. Brødrene Holmes likeså.
Magnus Berg skal kjøre i gjesteklassen. Jeg har ikke helt funnet ut hva den består i, men det er trolig samme løype, men færre runder. Evt hopper gjesteklassen over en fartsprøve eller to.

Sjøl har jeg meldt meg frivillig som depotslusk. Først og fremst for Anders, men også for de andre i den grad det er mulig. Vi drar nok innover på fredag for å gjøre oss kjent med prøvene og opplegget generelt. Jeg regner med å ta med sykkelen slik at jeg evt kan kjøre rundt til de ulike prøvene for å være på plass dersom det er behov for noe. Jeg vet ikke om det det er nødvendig, det kan jo hende at all service foregår der vi uansett har bilene og utstyret. Vi får se. Moro blir det uansett.