kvenna.net

En blogg om folk og maskiner i Kvenna Racing & Kvenna Mekaniske.

11 juni 2015

Hektisk helg

Denne helga er det to ulike enduroløp. Samtidig! Det ene er på Våler sammen med classic racing der. Fredrik drar dit med Monark 125. Monarken har ikke vært brukt siden jeg lånte den på Lierklassikern på Heistadmoen i 2008 eller deromkring. Fredrik har satt på ny forgasser og byttet clutchplater og vi håper sykkelen holder de 2x45 minuttene løpet går. Tom er med som mekaniker og depotslave. De reiser oppover i morra og overnatter i Toms bobil.

Sjøl drar jeg til Flittig der det er et 2.5t breddeløp. Håper jeg ikke går på samme smell som i fjor, da var jeg helt skutt etter få km kjøring. Jeg har trent lite i år, har vært mye sjuk. Derfor er ikke formen den beste. Men jeg var på Jevnaker på tirsdag og det var veldig moro. Så vi får se. Jeg havner nok uansett nederst på listene.