kvenna.net

En blogg om folk og maskiner i Kvenna Racing & Kvenna Mekaniske.

25 april 2015

4, 8 og 13 i prologen.

Det er mulig dette er publisert andre steder også, men resultatlista etter prologen ser slik ut:

Toppen av lista fra i dag
Dette er intet mindre enn imponerende. Både Anders og Martin var fornøyde, mens Andre var litt irritert over å ha satt seg fast i noen sekunder i et av hjullasterhulene.
Starten i morra går kl ett (portugesian time). Resultatet fra prologen gir Anders start 4 minutter etter førstemann, Martin 4 min etter der, og Andre 13 minutter etter førstemann.

Prologen var virkelig artig å se på. Mye vann og litt dramatikk i bassenget, spesielt blant hobbykjørerne. Det var ganske enkelt slik at dersom du veltet i bassenget, kunne du bare pakke sammen. Da starta ikke sykkelen på ei god stund etterpå.
Starten gikk ved å hoppe ut i bassenget

Over en bukk og rundt en høyresving
Så bort til scenen
Fra scenen hopper man ganske enkelt ut i bassenget igjen
Så opp fra bassenget
Og opp trappa



































































































fra scenen hopper man selvsagt rett ut
Etter trappa så vi dem ikke før de kom ned igjen, denne gangen i ei trapp ned på scenen.

Jeg har nå laget en konto på piwigo. se kvenna.piwigo.com. Jeg har lastet opp alle bildene jeg tok av de norske. Det er såpass seint på kvelden nå at jeg har ikke sett igjennom alle, så det kan være litt variert.


 

Og lander elegant
med et plask
De siste hjullasterdekkene var vel ikke det helt store problemet.