kvenna.net

En blogg om folk og maskiner i Kvenna Racing & Kvenna Mekaniske.

26 oktober 2018

Dagens navn: Ruth H Ramberg

Ruth sto for dagens prestasjon med en sjuendeplass i dameklassen. Hun var bare noen sekunder bak femteplassen, men krasjet den vekk i siste sving. Ruth kjørte 5 runder. Vi gratulerer!
Magne kjørte også veldig bra. Han slo Ruth med ca 4 minutter. Han kom på 174 plass i vår klasse. Jeg klarte også fem runder for første gang i livet og er veldig fornøyd med det. Det ble en 283 plass i klassen.
Løpet i år gikk på nypreppa bane og det var bare ca 600 til start i dag. For min del tror jeg suksessen skyldes akkurat det, da var det ikke den voldsomme trafikken med forbikjøringer hele tida. Dermed fikk jeg ro til å kjøre mitt eget løp i et for meg bra tempo.
I morra er det meldt regn. Mye regn. Da skal Magnus, Melon, Nils, Tom og Kristian kjøre ved nitida og Becker'n og André i eliteklassen halv ett. Vi som kjørte i dagslys betjene depotene.
Da blir det vel rundt 2000 til start på morgenen og helt vanlig GGN stemning med søle og folk over alt.
Jeg skal ikke begieg ut på noetipping av resultater,  men nevner at Magnus kom på 41 i fjor og starter i første rekke i første start i år. Han er klar for å yte topp innsats i klassen under 30. I klassen over 30 ha nok både Tom og Nils lyst på en topp 50 plassering. Vi håper det beste. Melon er førstereisgutt og stiller seg undrende til at man blir sliten av tre timers kjøring. Vi får snakkes i morra efta. Kristian har ikke kjørt så mye i år, men jeg regner med at han kjører sine fem rundet i god stil.

Jeg har litt problemer med å legge ut bilder, derfor bare disse to nå.
God natt. I morra er det frokost 0500
Førstereisgutt 
Alltid litt justering 

Etiketter: , ,