kvenna.net

En blogg om folk og maskiner i Kvenna Racing & Kvenna Mekaniske.

08 mai 2019

På plass

Bilen er på plass rett utenfor innkjøringa til depotet. De åpner ikke før i morra, så vi sover på en parkeringsplass 50m fra porten. Så da er første del av oppdraget utført.
I morra er det innsjekk og sykkelskruing. Noe justeringer gjenstår før den er fit for fight, men jeg håper det ikke blir noen problemer der.

Første løp går på fredag. Endurocross. Så er det prolog i Porto på lørdag og selve Lagares Extreme på søndag. Se iridewess.com og klikk deg fram til løpets hjemmeside. Der finner du komplett program.

Nå sitter jeg aleine i bilen og leser historisk roman. Det blir nok siste kveld på en stund hvor man kan gjøre slikt ;-)

De store gutta, eller rettere sagt trailerne deres har også kommet. Ktm / Husqvarna stiller mannsterke opp. De satser 100% på WESS, og har trukket sine lag fra enduro gp (dvs VM)  i følge de vi snakket med her. Dere andre er sikkert bedre orientert enn meg om akkurat det. Dermed har det oppstått en konflikt mellom FIM og WESS.  Håper det ikke går ut over førerne (Becker'n og de andre).

Det kommer flere nordmenn. Ib stiller,  han er jo en utfordrer til Becker'n om å bli beste nordmann vil jeg tro. Ole Johnny Skøien kommer også, pluss to til. Jeg har ikke navnet på dem, men publiserer det seinere. De kjører bil gjennom Europa akkurat nå, og er ventet hit i morgen. Hvordan Ib og Ole Johnny kommer seg hit vites ikke, jeg antar at de flyr og også ankommer i morgen. Alle bor i leilighet i Porto i følge mine opplysninger. Det var dagens nyheter om sosieteten. For ytterligere opplysninger, se Facebook.