kvenna.net

En blogg om folk og maskiner i Kvenna Racing & Kvenna Mekaniske.

04 mars 2015

Kongsbergs grommeste

Christian Otnes og Tor Øyvind Leander kom på den flotte ideen om å samle alle interesserte på Persløkka i januar. Det ble servert roadkillgryte og vist bilder som ikke tåler dagens lys. Røverhistorier ble det selvsagt også. Vi hadde det riktig så moro.

Inntekten fra denne samlinga skal gå til premie i "Kongsbergs grommeste endurofører", også kalt Livreddcupen. Jeg må innrømme at jeg ikke har helt kontroll på regelverket, men det er en sammenlagt konkurranse hvor alle stiller likt, uansett klasse. Deltar du i løp får du poeng etter plassering i din klasse. Jeg tror du måtte være på Persløkka eller i alle fall betale billetten for å bli med i konkurransen.

Etter NC1 er første liste lagt ut på livredd. Vi ser at Øystein, ikke uventet, leder etter søndagens klasseseier i B1.

Vi ser også at man får poeng så sant man starter, både Steinar og Tom har fått litt poeng selv om det ble DNF på begge to i helga.

Sjøl ligger jeg på niendeplass blant de 13 som har fått poeng så langt. Slett ikke ille om jeg skal si det sjøl.

Dette blir moro!