kvenna.net

En blogg om folk og maskiner i Kvenna Racing & Kvenna Mekaniske.

23 juni 2015

Smil og glede på eldresenteret

På lørdag var vi på Haslemoen og kjørte Norgescup 2. Det var bare meg som deltok fra Kvenna Racing, men vi var ganske mange fra NMK Kongsberg. Det var fakstisk flest herfra i veteranklassen (derav navnet eldresenteret), hvor 4 av 12 deltagere kom fra vår klubb.
Bilder finnes somvanlig på livredd og komplette resultater på mylaps

De eldre

Tom Arne Wollesund kom på sjette, Steinar Olsen på åttende, Magne Edvardsen på niende og jeg sjøl kom på tidende.
Tom Arne er fokusert


Alle på eldresenteret var fornøyde; Tom Arne ble bestemann fra Kongsberg, Steinar var glad for åttendeplassen, Magne var glad fordi han slo meg og jeg var glad fordi jeg hadde to bak meg på lista.


 B2

I B2 ble Jo Inge Bommen bestemann fra Kongsberg med en åttendeplass. Jo Inge kjører bra nå om dagen og kommer nok til å hevde seg bra i NC sammendraget. Pål Øen Hansen kom på 19. og Magnus Berg kom på 22 i den største klassen med totalt 39 startende.

De raske

I B1 var det bare to deltagere herfra; Øystein kom på 2 plass, mens Jan Erik Biringvad kjørte 5 minutter og 45 sekunder før det smalt. Da hadde bremseskiva bak blitt ødelagt av en stein, og løpet var over.

Selv Øystein må nedi med beinet av og til

Ikke Jan Eriks dag i dag