kvenna.net

En blogg om folk og maskiner i Kvenna Racing & Kvenna Mekaniske.

26 oktober 2017

Torsdag

Nytt brev fra Magne:

Det er det torsdag ,våkner jo tidlig er det fordi man begynner og bli eldre eller er det fordi man er vant til og stå opp 0515
Fikk i meg frokost og reise til tofta skytefelt , lite med mennesker på formiddag men mye rigging rundt omkring , var ute i løypa mellom 3 og 4 timer 
Løypa er jo som før med mye kalk stein , men når jeg kom til hest skoen trodde jeg at det skulle være uten dørs svømme stevne , gummi støvler blir som sandaler , der var det dypt , og til helgen er det meldt mye regn , hvordan skal dette gå , å joda det går nok det også 
Vanskelig og se på bildene kanskje 
Har hatt kontakt med ung gutta som er på tur østover , møter dem i morra , da blir det lange køer med innsjekk og teknisk av sykkelen , også gleder jeg meg til buffe på munke kjelleren 😊