kvenna.net

En blogg om folk og maskiner i Kvenna Racing & Kvenna Mekaniske.

24 oktober 2019

Kvelden før den store dagen

I dag var vi ute på Tofta Sjutfält rett etter kl 9. Innsjekken åpna kl 12, så vi hadde god tid til å rigge opp telt osv. GKN teltet er på plass og veldig stort og fint. Etter at dette var gjort, var vi en tur nede i Hesteskoen og kikket. Der er det vann, som vanlig. Noe av løypene er nok litt bløtere enn i fjor (fredag, vel og merke), men jeg tror dette blir veldig moro. Jeg tror kanskje rundetidene blir litt høyere enn i fjor for min del, noe som i så fall betyr 4 runder (mot 5 i fjor).

Team GKN på plass
Så var det tid for innsjekk. Vi stilte oss i kø ca kl 11, tenkte det var like greit å være tidlig ute. Men der hadde vi jammen flaks, for ti over 11 skulle de teste om alle funksjonærene var klare. Så da slapp de oss inn for å være testobjekter, og vips! var vi sjekket inn. Nesten like kjapt gikk det i teknisk kontroll, så alt var gjort før klokka var 12.

Vi inviterte et yngre svensk par til å dele telt med oss. Baktanken var selvsagt å ha hjelp under løpet. Det viste seg at dama skulle kjøre samtidig med oss,og at mannen skulle stå i depotet. De hadde bare med seg ei matte de skulle legge ut et sted. De ble glade for å dele telt, og mannen ville gjerne hjelpe oss også. Så da er den saken i boks.
Hesteskoen

Så var det bare litt rydding inn i bilen før handlerunden kunne begynne. Det skulle kjøpes inn klær til bestefar og barnebarn, jeg fant også noen brilleglass til Scott-brillene mine og div annet. Kjøpte også et par Mitasdekk (C18/C19 grønn) som jeg tenker kan passe godt på Noras RM125.
Høststemning

Inn i Hesteskoen

Bymuren går rundt gamlebyen i Visby

I ettermiddag har vi rusla litt i Visby og spist indisk middag. Nå er vi klare!
Foto: Magne Edvardsen