kvenna.net

En blogg om folk og maskiner i Kvenna Racing & Kvenna Mekaniske.

15 april 2020

Enda en motorsykkel forsvant

Fantic K-Roo 50cc
Det er vel et par uker siden, rett etter palmesøndag. Det ringte en mann fra Jevnaker som ville ha seg en gammel trialsykkel. Og det kunne jeg jammen skaffe ham! Så han kom, så og kjøpte. Sammen med kona. Hun var kanskje ikke like begeistret, men diskusjonen hadde nok blitt tatt før de ankom :-)
Men fortvil ikke, det finnes fortsatt noen motorsykler i Kvenna.

Neste sykkel som evt selges, er den gamle Gasgasen (2006 modellen). Men der har jeg ikke bestemt meg enda, alternativet er å bygge en SM-utgave med 17" hjul. Hadde kanskje vært artig å ha som en slags hverdagssykkel for pendling til byen osv. Jeg har et sett gamle, skakke Gasgas hjul liggende (kan eike opp de navene med 17" felger), evt også et 3.50x17 Astralite hjul jeg fant på Røysa. Så vi får se hva framtida bringer.

Etiketter: