kvenna.net

En blogg om folk og maskiner i Kvenna Racing & Kvenna Mekaniske.

23 august 2015

Ikke helt på topp for min del.

Vi kjørte norgescup på Jevnaker I går. Jeg var litt sliten på forhånd og dårlig forberedt pga diverse stress med andre ting. Jeg hadde også tatt på meg å være barnevakt så det blei dobbeltbooking. Heldigvis tok Anette og Fredrik over som barnevakt mens jeg var på Jevnaker.
Som man kan tenke seg gikk det ikke så bra. Jeg kom på niende av ni I veteranklassen. Men Magne kjørte fort og tok meg igjen med en runde. Han slo både Steinar og meg og havnet på sjette. Men den som gjorde det best  (og var spådd mulighet for pallplass) var Tom Arne som kom på fjerde.
Kent Jordan kom på tredje I C. Dermed ble dey tre premier tiø Kongsberg i første løp. Vi gratuleter!
De andre vet jeg ikke. Jeg reiste hjem for å være barnevakt rett etter premieutdelinga vår,  og så ingen resultatlister. Resultatene er heller ikke på nettet enda. Jeg kommer tilbake med mer med resultater og bilder seinere.