kvenna.net

En blogg om folk og maskiner i Kvenna Racing & Kvenna Mekaniske.

04 mars 2017

Dagen da alt stemte

Jeg hadde en fantastisk morsom dag på Rudskogen i dag. Vi kjørte andre norgescuprunde i enduro.
Løypa passet meg bra, sykkelen funka fint, fjæring og demping passa bra til løypa og kroppen holdt også rimelig bra. Jeg følte at jeg fikk til det meste i dag, til og med sporkjøring i skapelig tempo.  Løypa var en fin miks av teknisk krevende terreng og strekk med enklere kjøring som fikk pulsen litt ned. Med andre ord en fin kombinasjon som skapte en god opplevelse.
Det var selvsagt mange (dvs de aller fleste) som kjørte fortere enn meg, men det gjør ikke så mye så lenge jeg hadde det moro. Men i dag hadde jeg også mange opplevelser av å ta igjen folk i de teknisk utfordrende partiene, mens de dro fra meg på crossbanen og andre steder det gikk fort. Moro!

Det var også andre som var fornøyd; Øystein fikk en tredjeplass i eliteklassen og Svartdal fjerde (tror jeg) i veteran. Resultatene er ikke publisert enda. Steinar og jeg dro hjem så fort vi var ferdige med å kjøre (jeg skulle være barnevakt)  så jeg så ikke de andre kjøre. Men jeg snakket med Tom på veien hjem, og han var både skuffet og irritert. Han var innblandet i en krasj i starten, og fikk mye ødelagt allerede der.

Jeg kommer tilbake med mer seinere (trolig mandag) når bilder og resultater foreligger.