kvenna.net

En blogg om folk og maskiner i Kvenna Racing & Kvenna Mekaniske.

24 august 2018

På plass Sverige, tid for Battle of vikings

Jeg reiste hjemmefra i dag morges med en antagelse om at jeg skulle komme fram ved tolvtida. Det holdt på ingen måte, men det hadde lite å si. Depotet åpna ikke før 1700, men jeg kom daforholdsvis langt fram i køen. Becker'n, Simen og Sandra dro onsdag kveld, men var i Ørebro for å handle. Derfor fikk jeg det ærefulle oppdrag å finne depotplass. Så her sitter jeg da, i regnet. Alene i bilen på tomt nr 31.

Før regnet kom gikk jeg litt rundt. Det jeg så av løypa var en variant av slik det var i fjor. Men depotet er et nytt sted, litt kortere å gå fram og tilbake.

Vår gamle "bekjente" Mario Roman er på plass. Det samme er Jocke Ljunggren som jeg så borte i depotet. Gamlesjefen Morgan Rosell stiller som funksjonær også i år, selv om han ikke lenger er sjefen for hele greia. Fint å se.

Sherco slår ikke akkurat på  stortromma med fabrikkteamet i ekstremenduro. Mars i kjører kassebil med franske skilter. Det er vel trolig at han har tatt fly hit, men alt de har er en liten blå kassebil og et blått telt. Og en blid fører. Pluss mekaniker.

Tomt 31 sett mot utgangen.