kvenna.net

En blogg om folk og maskiner i Kvenna Racing & Kvenna Mekaniske.

16 februar 2020

Nytt setetrekk

Beklager, det blir mye detaljer om sykkelvedlikehold nå. Forhåpentligvis blir det mer snakk om kjøring framover. Det er jo kjøring på Elgsjø hver lørdag nå, men jeg har ikke fått tid / anledning enda.
I dag trakk jeg om setet. Samme type trekk som før; CrossX med røde striper. Samt ei lomme foran oppå tanken. Veldig kjekt til å ha ørepluggene i når jeg ikke kjører, samt litt nødmat når jeg kjører løp. Dette er mitt tredje trekk av den typen, og mitt fjerde setetrekk totalt på 250 timer.

Så da framstår sykkelen som ganske blank og fin i pelsen, så lenge det varer.

Jeg har også et Selab silikontrekk liggende, men jeg valgte å bruke CrossX en gang til, jeg liker dem godt.

Etiketter: ,