kvenna.net

En blogg om folk og maskiner i Kvenna Racing & Kvenna Mekaniske.

06 februar 2020

Start på løpssesongen på søndag

På søndag går årets første enduroløp, vintercup 1 på Lunner. Det begynner å bli rundt 60 påmeldte, så det blir bra. Det er jo mange år siden de har arrangert løp der nå, så jeg gleder meg til å se hva de har gjort med traseen. Ryktene sier at det er ei ny løype.
Håper på noen få kuldegrader og faste fine forhold uten søle og vann (som det ofte er på de kanter).

Vi er ikke s mange herfra, det er nok litt tidlig i sesongen. Det er også noen som p.t ikke har noen sykkel, men det ordner seg nok snart.

Sjøl er jeg spent på formen. Vinteren blir det ofte lite trening, men akkurat i vinter synes jeg at jeg har fått trent noe mer enn i fjor ihvertfall. Jeg har vel ca 10 timer på piggdekk så langt, litt mer enn i fjor.

Etiketter: ,